England

Måndag.

På måndagen i England vilket var den 26 maj, blev det att vi åkte till York. Det var en väldigt mysig stad emd massa shopping ställen och mycket folk. Vi började vår tur i katedralen, var väl lite häftigt men ingevidare kul så vi gick så snabbt som möjligt ut därifrån och bort till alla affärerna. jag hittade tyvärr ingenting där eller jo lite som jag skulle ha köpt nu när jag i efterhand tänkerefter men jag var inte på bra humör den dagen så då blev det ingen. Vi gick till en restaurang med där allas mat förrutom min var jätte god men min var verkligen under all kritik. Där av att jag inte var på bra humör. Men det var iallafall en trevlig dag. ♥

Katedralen som vi besökte.

pauline ammie lollo och sarah utanför katedralen.

mitt i stan såg vi denna gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0