England.

Söndagen.

På söndagen blev det lite shopping på Topshop och andra roliga affärer runt om. Även en liten fika i shoppingcentret med Mtilda och hennes moster. Sedan yttliggare lite shopping och sedan en god lunch med china mat. och gud vad strak den var men väldigt god. På kvällen blev det att vi gick ner till starnden sär det var smockat med spelhallar längs hela stranden. Det var jätte mysigt och alla var där. ♥

Håll muspekarn över bilden för att få en textrad till varje bild

Shopping på Topshop där jag och Matilda mötte Rebecca, Jenny Alice och Erica. Jag inhandlade det jag har på mig där. ett par höga shorts och en tröja med kajsa motiv.

fika i shoppingcentret

här ser du alla spelhallarna längs stranden

det var så otroligt fint vid stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0