första dagen på jobbet.

Nu har jag avklarat första dagen på mitt sommar jobb, det var faktist helt okej eftersom hälften av tiden jag jobbade satt vi ute i solen och gottade oss. Eller satt vi inne i fika rummet med en latte. Så det var faktist inte så farligt, tiden gick jätte snabbt. Nu har jag även fått ett eget passerkort, med kod :P haha. Jag slutade vid halv 3 men sista timmen hade vi inget att göra så då satt vi ute. Men iallafall när jag kom hem så gjorde mamma mat så vid 4 tiden så åt vi lite, sedan har jag bara hunnit med lite ärenden. Lämnat brev på posten, vatt på apoteket och hämtat värkmedecin för min fot, köpt sofis mode och hämtat min tele och lite till. Nej nu hinner jag inte skriva mer, hörs sen igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0