hej bloggen

 Hej på er alla söta där ute.
Nu är jag hemma från jobbet igen, har ävenhunnit med en snabbis på stan och en god middag sedan halv3 då jag slutade.
Imorse iallafall så började dagen med att min klocka ringde vid 10 i 5 för att jag skulle hinna göra mig iordning innan jobbet. Men jag snozade och vaknar panikslagen kvart i 6 (och jag börjar kl 6), så upp i vild panik och bara plockar kläderna som låg på golvet och sedan borstar tänderna och plockade ner maten. Håret fick jag sätta upp medans jag sprang dom 200 meterna jag har till jobbet, men jag hann. Var där precis kl 6.00. Så det blev en häktisk morgon. Sedan under dagen har jobbet flyttit på som det ska. Vid halv 3 tiden mötte jag upp Ammie på stan, för att kolla runt lite och även bara hinna umgås lite innan hon åker iväg som hon gör nu om 2 och en halv timme och hon kommer att vara borta i 10 dagar snacka om att jag kommer dö, jag kommer sakna ihjäl mig. Efter vår snabbrunda på stan ,där jag hittade ett par chinos som jag inte bestämmt om jag ska köpa än för dom vra så stora så sånna fall får jag sätta mig vid symaskinen, gick jag hem och då hade mamma maten färdig. Det blev iallafall potatisgratäng och något gott kött och snart så ska jag äta jordgubbar och vaniljglass till efterrätt. Ikväll ska jag som dom andra kvällarna denna veckan bara ta det lungt, ska även hinna med att gå en runda. Så så har dagen sett ut. Vi hörs senare då jag också ska ta och lägga upp lite bilder som ni ska få se.   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0