Så här såg jag ut på skolavslutningen

Så här såg jag ut när jag slutade nian i Fredags.



Såhär såg jag ut innan jag sprang iväg och mötte ammie och jennie. (jag och lillasyster)



vi ser typ cp ut allihopa på denna bilden.



mamma gjorde ett försök till med kameran men jag ser cp ut tuggar tuggumi.



När vi sden kom in i kyrkan så sjöng Martina och Oscar en grymt fin låt, åhh gud vad duktiga dom är :)



denna bilden är mest för att man ser mitt hår, det med dom röda blommorna i.



sedan fick vi en och en gå fram och hämta våra betyg. Det blev 7 MVG 8 VG och 2 G.



Jag och Ammie utanför kyrkan, jag fick skumpa till kvällen, massa smycken och det bästa utav allt var att jag fick utav anna mammas kompis, hennes första frisör sax som jag nu har här hemma gud vad glad jag blev :D



Sen kom mimmi också :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0