slutade tidigt.

Hej !
Nu är jag hemma efter en dag på jobbet, jag fick faktist gå tidigare idag. Slutade vid lite i 2 men egentligen så slutar jag inte förränns nu vid halv. Så det var väldigt skönt. Det är fortfarande väldigt slappt, inte alls mkt att göra och så säger dom att det kommer bli ännu mindre att göra. Så det känns ju rätt bra fast det blir drygt att bara sitta av tiden med. Nu ska jag ta och sätta mig på altanen och sola lite, har bytt om till shorts precis. Eftersom det är kallt på mornarna när jag går till jobbet så blir det alldeles för varmt i dom kläderna sedan fram åt eftermiddagen. Men jag hör av mig sen.

Jag måste bara säga att jag saknar ammie redan, jag har inte fått ngt svar på mina sms jag skickat. Blir lite orolig, men kan ju vara så att hon inte har ngn täckning, ska kolla hennes blogg om hon uppdaterat så jag vet om hon lever eller ej. Här är den ni kan ju läsa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0