hej på er.

nu är jag hemma igen, har varit och solat nu på mogonen med min lilla matilda. så nu är man riktigt brun faktist :)
jag vaknade vid halv 11, det var massa skönt att få sova ut och inte behöva ställa någon klocka. sedan åt jag lite frukost och bläddrade i masa tidningar tills matilda ringde och sa att hon var i stan då klädde jag på mig mys byxorna och drog ner till solstudion.

dagen kommer att bestå av:
- att jag snart ska börja med min ulands uppsatts, den måste nästan bli färdig underveckan.
- vi ska fira lite påsk här hemma, vi tjuvstartar lite redan idag.
- sedan i eftermiddag kommer ammie
- & tillslut sen så kommer även matilda när hon haft släkt kalas hemma.


Så nu ska jag ta tag i pluggandet. hörs sen Ciao. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0